friyay eller?

Ciao! Har varit halv förkyld de senaste tre dagarna och idag kände jag mig så trött och igentäppt att jag stannade hemma. 97 % av min dag har bestått av att ligga på soffan med datorn i knät eller så har jag läst. Jag såg en film, The life of Brian, som jag måste göra en recension på till min religionsklass och ärligt sagt var det den tråkigaste filmen, någonsin. Se inte den. Till middag beställde vi hem från FAFA’s och jag åt en vegetarisk pita med falafelbullar och pesto, den bästa take away maten.

Sist och slutligen var det var bra att jag stannade hemma för jag mår nu ren bättre än vad jag gjorde på morgonen. Hoppas ni får ett bra veckoslut, kram.

Leave a Reply

