2 bananer och 2 ägg

Hellou! Skönt med fredag. Har en så onödig skoldag bakom mig att jag inte orkar skriva mera om det. När jag kom hem efter två lagade jag de simplaste banankakorna någonsin och åt dem med keso, det var en konstig kombination men så god! På eftermiddagen tog jag spårvagnen till Brunakärr för en extra badminton träning för att jag missade den på onsdag. När jag kom hem hade pappa lagat tacos så det blev en taco kväll med Runebergstårta till efterrätt, mums! Mina böcker från Adlibris kom också idag och är så taggad på att få läsa dem. Under veckoslutet händer ingenting speciellt. Vad har ni för planer? Kram.

 

Leave a Reply

