classy

Har ni någonsin tänkt på att ens egna dagar oftast ser jättelikadana ut. T.ex för mig så seer de tut såhär; stiga upp, äta frukost, klä på mig, gå till skolan, komma hem, göra läxor och sedan oftast till träningar (undantag då veckoslut då jag mest pluggar). Jag går alltid på samma vägar och träffar samma människor varje dag och det kan vara väldigt trögt ibland och jag skulle inte klaga på att få byta miljö lite då och då, men samtidigt känns det tryggt. Att veta hur din matematik lärare jobbar eller hur din lunch kommer att smaka eller att se det där välbekanta Starbucks fönstret vid Stockmann. Sånt här har min lilla hjärna tänkt på idag, och i ett skede måste jag sluta för det gick lite långt…

Det har varit en lugn dag idag, vi fick sluta två lektioner tidigare eftersom att lärarna hade möte. Tur för oss! Jag kom hem halv två, gjorde läxor, läste, lagade en smoothie bowl och tittade på Modern Family, åkte till dansen och nu tänkte jag mysa framför ett avsnitt av Lost. Har saknat den serien. Puuuuuuuuss

Leave a Reply

