trx-träning

Ciao! Veckorna går så fort att det känns som om jag skulle springa bakom dem och försöka få tag på allting. Har haft en väldigt lugn söndag, övat på prov, gått på promenad med mamma och tränat. Idag prövade jag TRX-träning eftersom att vi har haft det hemma i ett par år nu och tänkte att det var dags. Det är alltså två band som man hänger från taket och sedan gör man olika övningar med hjälp av dem. Himla svårt men säkert hungra gånger tyngre än vanlig hemmaträning. Använde mig av olika youtube videor och höll på i en timme, vi får se om jag klarar av att gå imorgon, haha. Kramizar!

trx

bilden är inte min, “tog” den från nätet

Leave a Reply

