frukost

Hejsan! Är så mätt, har ätit två ordentliga rätter idag men det känns som om jag skulle explodera när som helst. Orsaken till detta är att jag besökte Fazer med Patricia för frukost. Vi ville göra någonting roligt före skolan började 11.30 så vi gick på frukost/brunch och ångrar det inte, så. himla. gott! Föreslår verkligen att ni ska pröva det. Skoldagen gick jättebra och efter träffade jag min mormor, och brorsan följde med på fika. Jag hann vara hemma i en timme före jag skulle sitta barnvakt åt min granne. Det var första gången för mig och det var faktiskt roligt. Vi lekte olika lekar som hon valde ut och spelade spel. Nu ikväll händer ingenting speciellt men imorgon blir det en livlig dag! Kramizar!

 

Leave a Reply

