bananpannkakor

Hejsan! Har haft en fantastisk dag idag, har varken haft ångest eller varit på dåligt humör. Allting har gott bra, till och med provläsningen. Till frukost lagade jag bananpannkakor, och de är så goda! Nästan bättre än vanliga pannkakor, nästan. På dagen gick jag efter mina skidor och pjäxor med pappa och kan inte vänta tills jag får pröva dem. Tränade också lite på eftermiddagen, det var mage och ben idag. Tänkte gå och lägga mig tidigt eftersom att jag måste vakna 6.20 imorgon, inte så jättetaggad. Hoppas ni har haft ett skönt veckoslut! Kramizar.

Leave a Reply

