torsdag snapshots

Hejsan! Eftersom att jag varit så dålig på att ta bilder under veckan så tänkte jag ta extra mycket idag, så nu får ni min dag i bilder helt enkelt.

  1. Väckning 6.20. Inte det jag föredrar men jag var väldigt pigg idag så det var ett plus!
  2. Min varje dag-frukost, bröd och gröt.
  3. Dagens outfit, tröja från Kappahl och jeans från Maison Scotch.
  1. På väg till tågstationen, iskallt.
  2. Esplanadparkens fina ljusdekorationer.
  3. Matte lektion i skolan.
  1. Väntar på spårvagnen som ska föra mig till min danslektion.
  2. Omklädningsrummet (varför tog jag bild på detta? Ingen aning.)
  3. Hem igen, efter en tuff danslektion.
  4. Dusch time! Använder I love… Raspberry & Blackberry body shower, doftar så gott!

Det var min dag, inte kanske så jätteintressant men såhär ser de flesta av mina dagar ut; tidig väckning, skola, hem och träningar. Kramizar!

 

Leave a Reply

