modern family

Hellou! Vi hade en så mysig kväll men familjen igår. Vi kollade på Modern Family och mamma hade dukat fram lite olika ostar som vi åt under fem avsnitt, oops… Har blivit ganska besatt av den serien och ångrar det inte, så bra!

Idag har jag för det mesta övat till prov (ja det blev ingen mjukstart för mig), tränat och köpt nya slalom pjäxor och skidor inför sportlovet. Mina gamla var alldeles för små men nu kommer jag att klara mig långt med de nya, tur. Jag har kanske inte nämt det men jag ska till Åre på skriftskola nu under sportlovet, och jag är ren jättetaggad!! Om inte annat så prövade jag för första gången en smoothie bowl till frukost (så gott!!), stalkat människor på instagram och tittat för mycket på youtube. Godnatt! Kraaaaaam

   

    
 

Leave a Reply

