normal torsdag

Hellou! Kände för att stanna under mitt täcke idag för att det var så himla kallt ute, -24 grader liksom. Brr… Hur mycket kläder jag än hade på mig frös jag och det hjälper inte att de knappt har någon värme på i skolan, haha. Hur har eran skoldag börjat? Hoppas lite bättre än min. Hade bara läsämnen idag och kändes så trögt men jag får hoppas på att jag kommer in i rutinerna igen. När jag kom hem gjorde jag läxor men efter en halvtimme när jag var färdig fick jag en massa energi och ville bara springa runt huset men bestämde mig för att göra ett 30 minuters träningspass och det gjorde susen! Ikväll tänkte jag mysa mig ner i sängen och läsa en bok och så hörs vi senare. Kramisar!
warm winter

Verkligen en dröm outfit för vintern (dock när det är runt 0 grader och inte -20) älskar kappan så himla mycket, önskar det hände en sådan i min garderob.

Leave a Reply

