364/365

Wow, jag kan inte förstå att 2015 är över imorgon. Det känns som om det var igår vi kollade på raketer i Observatorieparken och välkomnade det nya året. Men allt måste ta slut och nu har jag ett helt grymt år bakom mig. 2015 var nog en av dom bästa åren för mig hittills. Trots lite hinder här och där har jag fått uppleva helt massor, träffat nya människor och gjort saker jag aldrig trott jag skulle ha gjort. Jag hade inga målsättningar eller nyårslöften för 2015 och jag tycker att det är lite överskattat. Jag vill inte sätta press på mig själv att jag måste börja träna eller måste träffa nya människor. Jag tycker att om jag verkligen vill börja träna så gör jag det och inte p.g.a. något nyårslöfte.

I år har jag fått resa till ett helt nytt land och besökt minst fem olika nya städer. Jag har fått nya kompisar men samtidigt har kontakten med gamla försvunnit. Jag har gjort saker jag aldrig gjort förut, som att åka vattenskidor (what??) och sprungit 10km, helt galet. Jag har själv märkt under året hur mycket min personlighet har förändrats och nu har jag blivit mera spontan och öppen för nya saker. När jag bara tänker tillbaka på året blir jag så tacksam över allt jag fått uppleva för det är inte många som får, och  för de som varit där för mig och stött mig i varje stund, tack! Nu ska vi göra 2016 ännu bättre, eller hur? Gott nytt år!! 

Leave a Reply

