sportig

Hejsan! Dessa första dagar har varit mera händelserika än vad jag tänkt mig. Igår vaknade jag 9.30 för att gå och springa med Patricia. Vi sprang lite under 6km och det  kändes så skönt efter en kort paus. På dagen träffade jag min mormor i Itis för att fixa en julklapp hon hade gett åt mig och sedan fikade vi på Robert’s coffee. De har definitivt dom bästa Chai Lattes där! På eftermiddagen kom Ceccan till oss och vi gjorde massor med challenges och hade roligt.

Idag gick vi med Patricia till Tali för att spela badminton och squash. Vi hade reserverat banor en halvtimme för båda sporterna och det gick bra. Dock tror jag inte att vi spelade squash helt rätt men det var roligt så det är ju det som räknas. Jag kom hem efter det för att äta lunch och duscha och runt tre kom Patricia till oss för att spela fifa, det var en tid sen. Nu har hon gått hem och tänkte läsa lite och chilla. Ha det bra, puss!

Leave a Reply

