min jul 2015: snapshots

Hej bloggen! Har ni haft en bra jul, firat med nära och kära och ätit god mat? Det har jag och nu istället för att skriva en massa tänkte jag bara lägga ut alla bilder och skriva liten bildtext.

  1. Glögg hos min mormor +  julfreden
  2. Min mormors julgran, fin va?
  3. Jullunch hos min mormor.
  4. En blombukett hos min mormor som min bror tog bild på och den var fin så jag ville ha med den.
  1. Den vackra solnedgången vi fick se före vi körde till gravgården.
  2. Ett ljus till minne av de som inte är här för att fira jul med oss.
  3. Den bästa bilden jag fick från gravgården, det var så vackert med alla ljus!
  1. Förrätt; patéer, pålägg och fisk. Mums!
  2. Huvudrätt; lådor, plommon, skinka osv.
  3. Vår skinka (intressant), sjukt god och kommer räcka hur länge som helst.
  4. Efterrätten; pepparkaks-cheesecake med maräng och tranbär på toppen. Jag lagade den och sjukt god blev den fast jag nu själv säger det…

Sådär det var min jul, har så många fler bilder men det är bilder på familjemedlemmar och jag vill inte lägga ut dem. Hoppas du hade en underbar jul eller dag. Kraaaaaam!

Leave a Reply

