fika på fika

Hej Hej! Dan före dopparedan, så fort tiden går! Tycker det var igår jag öppnade först luckan, haha. Har sprungit hemifrån till stan idag nästan hela dagen och hjälpt till hemma att förbereda för imorgon. Jag var på Robert’s coffee med Patricia på förmiddagen och på eftermiddagen åt jag lunch med Anna på Wayne’s coffee (min plånbok gråter) och däremellan hann jag baka en pepparkaks-cheesecake för imorgon. Det blev en hel del fika idag men det var roligt att få prata med kompisar för ett par timmar.

IMG_0111

Imorgon gäller det! Kan inte vänta på att ge alla mina julklappar och fira jul med min familj, så peppad. Tror inte att jag kommer att lägga ut ett inlägg imorgon så god jul, puss och kram!!

 

Leave a Reply

