jultårtor och övernattning

Hejsan! Dessa dagar före jul har nog varit ganska hektiska för mig. Vi dekorerade granen på söndag, och jag är jättestolt fast jag nu själv säger det. Igår gick vi med Sofia till stan för att hon skulle skaffa julklappar och för att sedan ta bussen till henne. Jag sov över hos henne och på kvällen kollade vi på filmen Elf. Hade inte sett den före men jag kan nu säga att den var så bra! Tycker verkligen att ni alla ska se den. Idag kom jag hem och har hunnit paketera alla mina julklappar åt familjen (det to över två timmar) och bakat jultårtor med brorsan. Tänkte ta det riktigt lugnt ikväll och ladda batterier för imorgon! xx

DSC_0092

Leave a Reply

