mocha hot chocolate

Hellou! Äntligen jullov, det jag pratat om i de senaste inläggen non-stop, haha. Idag var det julkonsert i min skola och jag spelade i orkestern. Det tog inte länge en timme men fast jag började 8.3o var jag i stan först 11 eftersom att vi måste äta julgröt i skolan, gott var det i alla fall. Jag gick snabbt hem för att byta om och så gick jag i stan med mina kompisar. Vi gick också till VaPiano men jag åt ingenting för var inte hungrig, men det var ändå roligt att bara hänga och prata och vi hade det jätteroligt!

Förresten jag vill tipsa er om en super god dryck, som har blivit en absolut favorit för mig, mocha hot chocolate eller då på svenska mocha kakao/varm choklad. Ahh, så god! Det enda man behöver är: 1/4 kopp kaffe, resten mjölk och två tsk kakao pulver. Värm upp det så länge du vill, häll upp i en kopp och lägg på vispgrädde eller marshmallows. Föreslår verkligen att ni prövar, smakar inte alls kaffe om man inte gillar det så mycket. Kraaaam

DSC_0086

Leave a Reply

