12 av 24

Hejsan! Jag kan inte förstå att vi är halvvägs till julafton och att jag får jullov näta vecka. Helt galet. En annan helt galen sak är att jag köpt alla mina julklappar, det här har aldrig hänt förut att jag köpt allting såhär tidigt. Jag tycker att jag förtjänar en applåd. Jag har inte gjort mycket annat idag, räknat matte och bakat en pepparkaksdeg, mums. Hur var er lördag? Nu tänkte jag titta på The devil wears Prada eftersom att det är min absoluta favorit film och jag har inte sett den på en tid och tyckte att det var dags. Ha en mysig lördagskväll! Kraaaaaam

En julsång jag lyssnat väldigt mycket på den senaste tiden och ville dela med mig

Leave a Reply

