christmas

y
Hellou! Skönt med fredag imorgon, börjar 11.30 så det gör allting bättre. Imorgon har jag också en extra klarinett lektion eftersom att jag inte har nästa vecka. Idag hade jag skola från 8-15.40 och de sista timmarna gick så trögt jag tror att min hjärna inte memorerade någonting… Händer det till er också? Efter skolan kom jag hem för att äta och sedan skyndade jag till dansen. Vi är nästan färdiga med vår julserie och vi har ännu en lektion före vår uppvisning nästa vecka, så hoppas att det går bra!

Jag gjorde ett kollage på julklänningar jag tycker att är snygga och skulle passa bra till julen. De flesta bloggerskor lägger ut kollage med tajta, djupt v-ringade, glittriga klänningar som jag personligen aldrig skulle gå med, huvudorsaken är väl att jag är fjorton och jag inte riktigt skulle känna mig självsäker i det och dessutom firar jag med min familj. Därför ville jag göra ett lite mera “passande” kollage. Hoppas det ger er inspiration!
Leave a Reply

