inköp från IKEA

Hellou! Börjar verkligen bli trött på det här vädret, regn och hård vind? Skulle det inte kunna börja snöa nu, skulle verkligen önska att vi får en vit jul. Troligen hinner det snöa före jul (fingrarna korsade) eftersom att det bara är 19 dagar kvar till jul!! Eftersom att jag ändå berättar om något jul relaterat kan jag fortsätta med att jag köpt hälften av mina julklappar! Det har aldrig hänt förut och jag är så peppad. Jag var i IKEA idag, med Patricia och hennes mamma och det var jätteroligt. Konstigt nog så varje gång man är där så börjar man tänka på hur ens framtida lägenhet kommer att se ut. Händer det bara till mig, eller gör ni det också? Vi åkte halv tolv och jag var hemma runt tre. För första gången smakade jag på IKEAs hot dogs, de var goda. Jag har ätit bättre, haha.

När jag kom hem övade jag till mitt kommande biologi prov. Jag orkade inte länge så jag tittade på Netflix istället, mycket bättre. Förresten, jag började titta Scream Queens och jag är helt kär! Serien är så bra, bästa kombinationen av skräck och komedi. Om du inte sätt den ännu är det ett måste. Hoppas ni får en mysig lördags kväll! Kraaaaaaaam

DSC_0089
Om det intresserar någon så köpte jag muggar som jag tänker dekorera och ge som julklapp åt min mormor och farmor. Lätt och fint!
Leave a Reply

