fredaaaaag

Hejsan! Älskar verkligen min nya period, fredagar från 11.30-14.10 kunde det vara bättre? Idag var det dock ett undantag och jag hade kortare skoldag p.g.a att det var en självständighetsamling i skolan 11.30 och man fick gå hem genast efter det, wehoo! Vi spelade med orkestern och det gick bra, är nöjd. Efter skolan bestämde vi spontant med Patricia att baka en paj så vi gick hem till mig och gjorde det. Vi köpte från butiken ingredienser och annat lite smått och gott. Pajen var en av de bästa vi lagat, innehöll fetaost, spenat och körsbärs tomater. Annars gjorde vi inget speciellt spelade spel och pratade. Hon gick hem före fyra och jag gjorde ingenting, slappade. Vid fem fick jag inspiration att gå för att köpa ett häfte som jag behöver till skolan så jag tog mig ut i “stormen” och kom hem blöt som en hund. Fiffigt av mig.

Ikväll tänkte jag titta på netflix, och imorgon ska Patricia och jag till IKEA för lite julshopping… Ha en mysig kväll! Kramisar

IMG_0094IMG_0095

 

Leave a Reply

