stress

Hejjjj! Jag känner mig så stressad, skulle bara vilja lägga mig ner i min säng och glömma skolan och allt. Har som tur haft alla mina presentationer hittills, men vem vet kanske mera kommer? Jag har fyra prov kvar, efter imorgon bara tre, yaaaaas!! Sen är det jul. Skönt fast ändå inte för sen är det julstress med att skaffa presenter och allt. Dessutom byts perioden i min skolan på måndag och det kommer nya ämnen som betyder mera läxförhör och läxor. *pust* jag kanske inte borde se så negativt på allt, kanske det inte är så farligt sen heller. Man kan ju se det som om att lite stress får en (eller i alla fall mig) att prestera bättre och nog kan julklapps inköpt vara ganska mysigt, eller hur? Ha en skön kväll! kramar 

 *ingen av bilderna är mina, alla har jag tagit från We❤️it*  
   

Leave a Reply

