turtle neck

Hej hallå! Hur mår ni? Jag mår toppen. Förlåt för nästan en veckas paus. Jag har haft hundra inlägg jag har velat skriva men det har inte blivit av för har haft så mycket skola och på måndag hade jag knappt en timme på mig hemma tills jag skulle se en tennis match, som jag berättar mera om i ett annat inlägg, och jag kom hem elva så ni förstå, hoppas jag.

Idag har jag haft en normal skoldag, jag hade geografi prov på morgonen som gick okej. Vi fick veta våra resultat på vår sista timme och jag är nöjd. Efter skolan hade jag brittom hem eftersom att jag hade en tränings timme reserverad på en plats som heter Fibaco. Coachen hjälper dig att göra dina rörelser rätt där, och jag märkte hur fel jag gjort vissa rörelser så det var verkligen hjälpsamt! Ikväll har jag ännu badminton träningar och jag är sååååå taggad. Ha en trevlig eftermiddag! Kraaaaaam Louise

DSC_0085
// turtle neck from Repeat // jeans from Maison Scotch // nomination //
Leave a Reply

