åsikt om overknee stövlar 

Hej Hej och glad torsdag! Hur har ni haft det? Själv har dagen gott bra med vanliga skoltimmar och träningar. Jag hade två förhör idag, ett skriftligt och ett muntligt. Jag tror att båda gick hur bra som helst. På dans träningarna hade vi vikare och hon var väl okej. Imorgon har jag lång dag men sen är det veckosluuuuuut!   

Jag tänkte förresten på det här med overknee stövlar, som har varit trendigt nu under hösten. Vad tycker ni om dem? Själv skulle jag inte gå med dem, dels för att jag bara är fjorton och dels för att jag tycker att det får en att se ganska kort ut. Det är snyggt med en oversized tröja eller en kjol/klänning med kombinationen med jeans gillar jag inte. Vad tycker ni? Skulle ni gå med overknee stövlar? kram Louise  

Leave a Reply

