halloween

Hej! Min halloween började med en 4,5km (runt Skatudden) lång springtur. Jag ville ta det lugnt idag eftersom att Patricia och jag ska springa längre imorgon och jag vill inte överanstränga min kropp, och med tanke på vad jag gjort resten av dagen så tror jag inte det. Jag satt hela förmiddagen till efter tolv och jobbade på ett biologi projekt som äntligen blev färdigt. Dessutom har jag spelat klarinett (som jag aldrig gör hemma), tittat på Netflix och kommit framåt i min bok, Steglitsan av Donna Tartt (så bra förresten). Så spenderade jag min halloween, riktigt skrämmande.

IMG_0078 IMG_0079

Igår bakade vi med mamma en pumpa paj/pumpkin pie, och den skulle stå i frysen över natten så hela familjen åt av den idag som efterrätt. Jag var lite skeptisk över hur det skulle smaka eftersom att pumpa inte hör till mina favorit grönsaker men det var så gott! Ni måste pröva på att laga det, älskar! Nu ikväll ska vi på bio och filmen slutar efter elva så hoppas jag hålls vaken! puuuuss

DSC_0093 DSC_0086 DSC_0088

Leave a Reply

