planer för veckoslutet

Hejsan! Okej jag vet att jag aldrig säger detta men nu har jag inga val, thank god it’s Friday!! Det har nog inte på en tid känts såhär skönt att ha ett veckoslut (utan provläsning) framför sig.  Jag har några saker planerade och det är att gå och springa med Patricia, vi ska försöka springa lite på 7km och jag är så taggad. Och imorgon ska jag baka punkpin pie med mamma för första gånger någonsin och jag har aldrig ätit det heller så hoppas jag gillar det🙂. Sist men verkligen inte minst är att vi ska hela familjen och se 007 Spectre på lördag kväll och jag kan seriöst inte vänta, har velat se den så länge! Vad är era planer för veckoslutet? krraaaam

Leave a Reply

