före och efter

Heeeeeeej! Alltså tisdagarna är nog en av mina favorit dagar (när de kommer till själva skoldagen). Jag hade bara två timmar, finska och historia. Efter skolan kom Ceccan till mig och vi övade till tyska provet, nu har hon gått hem. Det gick bra jag tror att det kommer gå bra imorgon! Nu tänkte jag fortsätta på min “roman” och sedan kanske gå på en liten spring tur med Patricia eftersom att det aldrig blev av förra veckan. VI hörs! Kram.

Här är före och efter bilder på mitt hår, en vecka sena jag vet, jag vet!!

DSC_0079
FÖRE
DSC_0085
EFTER
Leave a Reply

