så. trött.

Hejsan! De sista dagarna har varit jättetungs och jag kan inte vänta att ta det lite lugnt detta veckoslut, plus att det är höstlov nästa vecka, yes! På onsdag hade jag geografi prov som gick jättebra och friluftseftermiddag i skolan. Vi gick till Tali och bowlade och spelade badminton/squash, jätteroligt!! På torsdag jade jag skola från 8-14.10 och jobbade med min roman tills jag måste gå till dansen. Var jätteokonsentrerad där så allt gick snett, synd nog. Idag har jag varit trött hela dagen och de hjälper ju inte så jättemycket att ha skoldag från 8-15.40 och komma hem efter fyra. Efter skolan satt vi med Patricia framför min dator och jobbade på ett historia projekt tills sju. Fattar inte hur vi orkade me nu är det gjort så vi behöver inte oroa oss för det mera! Jag har matematik prov nästa vecka som jag måst öva till under veckoslutet men annars tänker jag ta det riktigt lugnt och bara vara. Vad är era planer? Kraaaaaaam

DSC_1035
två bilder från förra veckans photshoot jag aldrig la ut 🙂

DSC_1286

Leave a Reply

