höst photoshoot

Hejsan! Vad tycker ni om min nya header och bild på sidan? Höstligt eller hur? Min fredag har gått hittills väldigt bra. I skolan vart allt normalt och efter skolan kom Ceccan till mig. VI gick på en liten photoshoot och sedan lagade vi middag till familjen och kollade på youtube. Jag har inte kollat hur många jag prenumererar på och nu gjorde jag det och “rensade” bort dom som jag inte kollar på och det gick från lite över hundra till fyrtio, stolt. Nu sitter vi i mitt rum och gör ingenting och ska bara ta det lugnt. Mitt veckoslut kommer troligen bestå mest av pluggande och mera pluggande ugh. Ha en skön fredags kväll! Kraaaaaaaaam

DSC_1006 DSC_1007 DSC_1009 DSC_1010 DSC_1039 DSC_1040 DSC_1074 DSC_1077 DSC_1081 DSC_1082 DSC_1084 DSC_1108 DSC_1109 DSC_1248 DSC_1274 DSC_1285 DSC_1292 DSC_1307 DSC_1310

Leave a Reply

