Dagsverk

Hejsan!

Idag var det dags för dagsverk igen. I år gick jag igen till mitt pappas jobb och det var faktiskt helt roligt. Jag fick sortera arkiv i deras källare och göra lite pappersjobb plus att jag fick vara med på deras klockan två kaffe paus (med mycket annat än kaffe.) Jag jobbade i fem och en halv timme och kom hem runt halv tre. Gjorde ingenting speciellt tills pappa kom hem och det var dags att åka till lande för en natt. Vi ska åka ut en sväng eftersom att båten ska tas upp från vattnet. Vi ska äta taco till middag och bada bastu, skönt att ha det sista veckoslutet såhär avslappnade förän proven börjar. Vad är era planer?

xoxo Louise

 

lunch på Vaelsa med pappa
  
 

Leave a Reply

