växlande väder

Hej!

Idag åkte vi ut till vår sommarstuga, sista gången för sommaren. Vi startade redan tio tiden och vi var framme runt halv ett. Sedan åt vi en liten lunch och jag satt upp hängmattan tog en bok och lade mig där för resten av dagen. Det började åska kraftigt och regna på eftermiddagen och fast jag älskar när det åskar så är det inte så mysigt att ligga kvar i hängmattan så jag tog ner den och gick in. På kvällen hade vi taco-kväll och badade bastu. Vattnet var 20 grader så nu måste man ju ta ett dopp! Jag hoppas att det är bättre väder imorgon så att man kan åka båt/vattenskidor för nu blir vattnet kallare och fast med våtdräkt kan det ju vara lite obehagligt…

xoxo Louise 

  
 

One thought on “växlande väder

Leave a Reply

