RITA ORA – poison

Hejsan! Sista sommarlovs veckan är över och nu är det bara två dagar kvar tills skolan börjar, vart har tiden gått?

Veckoslutet var ett av dom bästa. Sofia kom som sagt till mitt lands på fredag och vi hade så roligt! Redan på fredag efter middagen åkte vi donits och vattenskidor. Det gick så fort men det var så himla roligt! På lördag var det inte det bästa vädret, molnigt men nog tittade solen fram ett par gånger. Vi spelade mest kort ute och vi hade en telefon/dator fri dag och de två sista timmarna var så jobbiga för mig, haha. Tänk vad beroende man blivit… Det är ingen överraskning för er men vi åkte också donits på lördag och det var ganska stora vågor så det var helt annorlunda än på fredag. På söndag måste Sofia åka hem ren klockan ett så hennes bekant kom efter henne. När hon hade åkt njöt vi alla andra av den strålande solen och värmen, plus att vi åkte vattenskidor i typ två timmar varav jag åkte i tre minuter eftersom att jag är den enda som lyckas och brorsan och mamma kämpar tappert ännu!

Vi kom till stan igår på kvällen och in har ingen aning hur skönt det var att ta en dusch efter två veckor. Jag gick efter duschen i säng och läste ett par minuter, tills jag somnade. Idag på förmiddagen ska jag till Stockamnn för att få mina naglar fixade, det är först gången och jag är så exalterad!! Efter det ska jag träffa min mormor för lunch och sedan ska Patricia och jag antingen på stan eller och åka penny board, det är ännu lite oklart.

xoxo Louise

Här är en sång jag har lyssnat på non-stop under sommaren 🙂

Leave a Reply

