Hejsan! Jag är såå nöjd med mina naglar, dom blev så sjukt fina. Hade svårt i början att välja färgen men kom fram till en lite rosa/nude färg, den skiftar lite faktiskt, ibland ser det vitt ut av nån orsak… Efter att jag hade fått mina naglar fixade sprang jag snabbt hem efter min dator och sedan träffade jag min mormor under Stockmanns klocka. Vi gick till Fazer där jag åt någon slags kaka och visade bilder och berättade om min resa för henne. Det tog jättelänge för miga att visa bilderna för det var så många så när vi var färdiga gick jag hem för att ta det lugnt i en timme, hade jag trott i alla fall. Genast när jag hade startat från Fazer så fick jag ett meddelande av Patricia att hon skulle vara hemma om en halv timme så jag hann hem en snabb sväng och sedan skulle jag möta upp Patricia. Vi gick på stan en stund och jag hittade två snygga skjortor på stockmann och en ny telefonladdare för min gamla hade gått sönder. Jag kom hem efter det och vi ska snart och åka penny, kan inte vänta eftersom att jag inte fått åka på en tid!

xoxo Louise

IMG_2725 image1 (2)

Leave a Reply

