vattenskidor och photoshoot

Hejsan! Jag tänkte passa på nu på morgonen och blogga eftersom att Anna ännu sover, hehe…

Igår kom Anna hit med buss och bussen var här i Lovisa tio på morgonen så för att hinna dit måste jag sätta väckarklockan på. Det är säkert helt bra att bli lite vanare så att man sen är förbered för skolan. Vi blev ändå tio minuter sena eftersom att pappa hade glömt sin plånbok och vi måste gå till butiken efteråt. När vi hade plockat upp Anna från busstationen så gick vi snabbt till butiken och sedan körde vi till min stuga. När vi kommit fram tog vi det lugnt och gick ner till stranden för att vädret äntligen tillåt det! Efter lunchen var det dags att sätta på våtdräkten och pröva vattenskidor (för min del) och åka donits. Det var jätteroligt att åka vattenskidor och när jag väl kommit upp (efter typ åttonde försöket) så var det bara att hålla i. Jag fick åka en stund med skidorna och idag så prövar jag att åka av och an med dom, taggad!!IMG_7607 IMG_7611

Resten av dagen låg vi på terassen och lyssnade på musik och läste. När det blev kväll blev det också mycket blåsigare så vi ville inte stanna där nere längre. Vi klädde på oss och bestämde oss efter middagen att vi före bastun skulle gå på en liten photoshoot mitt i skogen… Det var roligt och eftersom att jag inte har några “passande” skor här på lande så gick jag barfot, och det tog ont. Vi fick ändå bra bilder (headern) som vi sedan kunde lägga ut på instagram, teenager life… När vi kom tillbaka gick vi till bastun och vi simmade två gånger, eller man kan inte riktigt kalla det simma för min del i alla fall. Före vi gick och sova kollade vi på Svenska Hollywood fruar, jag har aldrig sett det förut och det var väl helt okej.

DSC_1031DSC_1036 (1)xoxo Louise

Leave a Reply

