slö dag

Hejsan! Har kommit fram till att jag skriver på bloggen antingen tidigt på morgonen eller sent på kvällen, normalt? Tänkte snabbt bara berätta om min dag förrän jag går och lägga mig.

Jag vaknade som sagt tidigt och bloggade tills Anna vaknade, vi åt frukost och klädde på oss. På förmiddagen tog vi det väldigt lugnt och spelade kort, vi gick och paddla med vår gummibåt också. Vi stannade mitt på viken och njöt av värmen, så skönt! När vi kommit i land och ätit lunch så bakade vi någonting som heter whoopies, vi bakade själva degen, la den i ugnen och sedan gjorde vi glasyren och la den i frysen och när själva whoopisarna kommit ur ugnen så gick vi ner till stranden för att åka donits, och vattenskidor. Det var så roligt och jag kom upp 2/3 gånger när jag åkte vattenskidor, det är seriöst min favorit sak att göra!! När det var dags att åka donits hade vågorna ökat massor och det guppade mycket, det var ändå jätteroligt och när Anna och jag åkte tillsammans föll jag en gång och en gång båda… När vi åkt färdigt så simmade vi lite och sen gick vi för att klä på oss. Vi gjorde färdigt våra Whoopies och märkte att vi hade gjort helt för mycket glasyr så nu har jag en halv fil burk med glasyr i frysen som jag inte vet vad jag ska göra med den.

inte så jättebra kvalité men ville ändå lägga ut dem 🙂

IMG_2507 IMG_2508 IMG_2510 IMG_2512 IMG_2514

Efter middagen åkte Anna till stan med min pappa och nu kommer mamma och jag vara ensamma här på lands i en och en halv dag, mysigt.

xoxo Louise

Leave a Reply

