chill

Augusti ren? Näe det här sommarlovet har gått helt för fort, vi borde få förlängt sommarlov på grund av det dåliga vädret, haha. 

Idag började jag morgonen med en halv timmes spring tur, jag var helt slut efter det och kommer troligen inte klara av att gå imorgon… När jag ätit frukost åkte vi med brorsan och pappa int till Lovisa för att slippa plocka bär med mamma, sneaky eller hur? Nu har vi kommit tillbaka och tänkte lägga mig och läsa min bok på terrassen förrän det börjar regna (om det börjar, man vet aldrig).

xoxo Louise

  

Leave a Reply

