NOBODY CAN DRAG ME DOWN

Hej! Alltså jag har nog aldrig känt mig såhär lat när det kommer till bloggen, men tyvärr så här det varit så de senaste dagarna… Som jag sa i tidigare inlägget så har Patricia varit här och vi har haft hela tiden saker vi ska göra. Hon åkte hem igår och idag tänkte jag sätta mig ner och fixa lite på bloggen och skriva ett inlägg. Vad tycker ni förresten om den nya headern och temat? Jag borde fixa ännu headern lite men inte just nu… Idag åkte vi med mamma till Borgå för att köpa en våtdräkt, eftersom att vattnet är så himla kallt att det är omöjligt att åka donits utan bastu efteråt, men nu är det löst! Har in förresten lyssnat på One Directions nya låt Drag Me Down? Det var ett himla liv om den på twitter och jag förstod inte riktigt varför tills jag hörde den. Alltså lätt den bästa låten! Älskar den. Kommer att lyssna/sjunga på den hela tiden, haha. Kan vi förresten prata om vädret idag? Hur himla omväxlande det har varit, ena sekunden har det ösregnat och andra är det strålande sol och ännu där på har man lovat jättevarmt till Augusti, såklart!!

xoxo Louise

IMG_2266

Leave a Reply

