inga idéer

Hej!

Dagarna går snabbt förbi och jag försöker njuta av dom och inte sitta framför datorn, därför har det inte varit så mycket bloggandet… Idag har det varit en av dom finaste dagarna och jag började dagen med en träningsrutin och ett dopp efter det. Jag tycker säröst att det är den bästa delen av dagen! Lite efter två fick vi gäster  och då spelade vi badminton med barnen och  hoppade på trampolinen. Lite senare gick brorsan med en av gästerna och fiska och jag satt mig i en stol och läste. Nu på kvällen värmde jag bastun och nu har vi ätit middag, hmlagade hamburgare med eget lagat bröd. Troligen en av dom bästa sommar rätterna.

Tills imorgon hade man lovat regn och hård vind så vi får se vad jag ska göra, netflix står högst på listan i alla fall. Har ni förresten några idéer för blogginlägg eftersom att jag har inget speciellt att skriva om och det börjar bli lite tyst här.

xoxo Louise

Leave a Reply

