favorites

Hejsan! Alltså sommaren borde ju verkligen vara den tiden då man bloggar flera gånger om dagen, men inte. Jag tänker inte komma med några ursäkter har varit lat helt enkelt.

Vi kom hem från Porkkala på fredag och åkte genast vidare till vår sommarstuga i Lovisa med våra föräldrar. Nu stannar vi hit för ett par veckor och sedan börjar skolan, usch nej. Det har varit jätteskönt väder de senaste dagarna så har mest bara varit ute. Idag vaknade jag runt nio och gick ut för en joggingtur och sedan sprang jag ner till bryggan för att ta ett morgon dopp. Så skönt! Tänker göra det oftare. På dagen åkte vi in till Lovisa för att gå på torget och se på small ships race. Det var egentligen inget speciellt men det var roligt att titta på :). På kvällen badade vi bastu och nu tänkte jag läsa slut en bok jag håller på med.

Eftersom att jag varit lat och inte tagit några bilder så får ni lyssna på några sånger som jag spelat mycket.

xoxo Louise

Leave a Reply

