jetlaggad

Hejsan!

Idag gick inte riktigt som planerat, mest mitt fel men också vädret. Jag och Sofia hade planerat att äta lunch 12.30 på VaPiano, men så gick det inte till. Jag kom hem i förrgår och är ännu väldigt jetlaggad och när jag hade vaknat tre på natten och inte kunnat somna på en halvtimme trodde min kropp att jag var ännu i Washington så när jag äntligen somnade så sov jag ända till tolv! Liksom what? Jag fick helt panik när jag vaknade och ringde genast Sofia så hon kom till mig och väntade tills jag var färdig. Vi gick lite senare till VaPiano där jag åt en pizza med italiensk skinka och parmesan. Mums! När vi ätit färdigt gick vi snabbt till Akademen för att jag måste köpa en bok, dock fanns den inte där så vi fortsatte till Ekberg där jag skulle köpa macarones för kvällen när vi får middagsgäster. Vi kom hem efter det, för det regnade och vi kunde inte gå och spela minigolf som planerat… När vi kom hem bakade vi och sedan måste Sofia åka hem. Nu tänkte jag sätta på netflix och titta på Lost, är helt beroende av serien!

xoxo Louise

IMG_0394

Leave a Reply

