god morgon

Hejsan! Det var ett par dagar sen jag skrev och ni borde veta orsaken, men om ni är osäkra så har jag spenderat denna tid med min mormor på hennes sommarstuga.

Vi kom hit på tisdag på eftermiddagen och kommer stanna tills fredag. Vi har mest jobbat på hennes går med att b.la plantera blommor och flytta kvistar (intressant eller hur??). Jag har också lyckats plocka ett par blommor till mitt herbarium som ska vara färdigt tills september i skolan, lite tidigt kanske? Vi badade också bastu på tisdag och jag gick och simma i sjön och det var helt frysande kallt men så himla skönt efteråt! Jag hade egentligen inge speciellt att säga men jag ville hålla bloggen uppdaterad så vi hörs snart igen.

xoxo Louise

   
 

Leave a Reply

