på senaste tiden…

Hejsan! Nu tänkte jag visa er vilka sånger, youtubers och bloggar jag har hållit mig till på den senaste tiden, hoppas att ni hittar något nytt!

Sånger:

Rixton med sången Hotel Ceiling är en av mina absoluta favoriter ljust nu.

Overload av Life of Dillon är enligt mig en typisk sång som man lyssnar sönder under hela sommaren och i början av skolåret vill man inte ens höra namnet på den, haha 🙂

Youtubers:

Marcus Butler är en youtuber som jag nyligen “upptäckte” och hans videor är bara så roliga!!

Niki och Gabi är två tvillingar som gör videor om smink, mode, morgon rutiner osv. jag tycker att deras nyaste video är bland dom bästa.

Bloggar:

Ida Josefin Eriksson ‘s  blogg är väldigt stil ren och inspirerande, jag får alltid mycket tips gillande mode och smink och jag gillar hennes sätt att skriva.

Annika Ollila ‘s blogg är på finska, men hon skriver på engelska alltid nedanför så det är ingen fara :). Hennes blogg innehåller mycket mode och jag får alltid mycket inspiration därifrån!

xoxo Louise

Leave a Reply

