så var 7:an avklarad

Hej! Detta år var skolans vårfest mitt på dagen kl. 13.00 för att gymnasierna hade före oss dimison. Jag var med i orkestern som vanligt, och vi spelade när 9:orna tågade in och i slutet när det var allsång. Det var en helt normal skolavslutning, tal hölls och 9:orna fick sina stipendier och betyg. Vi fick våra betyg i klassen efter vårfesten och jag kunde inte vara mera nöjd! Nu på eftermiddagen och kvällen har vi inga speciella planer och imorgon ska jag göra någonting som jag är jättenervös över, men jag berättar om det först senare🙂.

xoxo Louise

Outfiten jag hade på vårfesten:

//dress from JC// Jean jacket from H&M// cross-body bag from Longchamp //shoes from Stockmann//

DSC_0959 DSC_0967

Leave a Reply

