födelsedags middag

Hej! Igår var det min pappas födelsedag, och vi firade både på morgonen och på kvällen.

På morgonen sjöng vi för honom och åt en lite större frukost. Sedan måste jag som vanligt gå till skolan och efter skolan hade jag en tid hos frissan. Jag bestämde mig för att klippa mitt hår väldigt kort nu för sommaren, så blev det. Eller om ni räknar “når just och just axlarna” kort. På kvällen gick vi till en restaurang som heter The Cock (och det betyder TUPP ingenting annat!!!). Maten var jättegod där, jag åt ingen förrätt men till huvudrätt åt jag kyckling med potatis och sallad. Till efterrätt var det ett stående bord med olika desserter, mums!

Idag har jag en helt vanlig skoldag framför mig och efter skolan ska jag och Ceccan träffas :).

xoxo Louise


Leave a Reply

