ikea

Hej! Detta “lov” har gått snabbt, och det har varit jätteroligt, tänkte berätta lite vad jag har gjort så fortsätt läsa.

På fredag var jag (som tidigare nämt) hos Sofia och jag har nog aldrig ätit så mycket socker förut. Vi var alla helt galna i slutet av allt bakande, men jättegott blev det!! Igår var jag med min kusin och farmor hela dagen. Först gick vi med min kusin en stund runt brunsparken sen fortsatte vi till Smedsparken där vi sen var en stund och gungade, haha kändes som om att man var fem igen🙂. När vi var hemma hos min farmor kollade vi i gamla fotoalbum och man skulle inte kunna tänka sig att det verkligen är 10 (eller mindre/mera) år sedan. Nu är man nog glad att någon tog alla bilderna för sen när man är äldre så är det jätteroligt att kolla på dem och se hur mycket man har förändrats! Idag var vi med mamma i IKEA för att söka en del av en present åt pappa, för han fyller år på onsdag. Och man kan nog säga att när man än går till IKEA får man så mycket extra med sig, haha. Händer det till er också eller är det bara jag? Vi besökte också min mormor på vägen till IKEA, och vi åt bl.a lunch hos henne. När jag kom hem städade jag min hylla, och gjorde i ordning mitt rum lite allmänt. Skönt att inte behöva stressa inför prov mera.

xoxo Louise

ikea 17.5

Leave a Reply

