ett morgon inlägg

God morgon! Den här skolveckan har nog varit både fylld med skratt och tårar, haha. Jag hade det väldigt stressig i början av veckan och samma kommer att vara nästa vecka, men sen är det slut!!

Onsdagen var en av dom bättre dagarna och dagen började med ett religions prov som gick helt okej. Resten av skoldagen var normal och efter skolan kom Ceccan till mig. Vi beställde biobiljetter till Into The Woods för att vi ville se den. Vi gick och kolla den med några av våra kompisar, och den var jättebra, och super rolig!

På torsdag aka igår så började jag 9.30 så jag hade sovmorgon. Skoldagen var ganska lång men den gick snabb och vi fick veta några av våra betyg vitsord också. På kvällen var det vårkonsert i skolan, det var musikinstitutet som ordande det. Jag uppträdde i orkester och det blev en jätterolig kväll, med helt massor talanger!

Idag så har jag en kort dag och efter skolan tänkte jag vandra omkring på stan en liten stund och sedan fira att det är helg och att skolan slutar om tre veckor, wohoo!!!

xoxo Louise

IMG_6663
tänk om man skulle få äta sån här frukost varje dag med färska bär och pannkakor *drömmande smiley*
Leave a Reply

