bilder från de senaste dagarna

Hej! Nu är ännu en skolvecka avklarad och mindre tid kvar till sommarlovet !! Jag väntar så på att få lov, har nog fått helt tillräckligt av skolan vid det här laget. Lite till måst jag ännu kämpa, och vi har nästa vecka en dag ledigt och en kortare dag p.g.a vapen och efter två veckor, två lediga dagar men det behöver jag inte ännu tänka på… Jag hade det väldigt chill dom här sista skoldagarna och mitt engelska prov gick jättebra. Igår hade jag en normal skoldag, förutom att på morgonen var vi med vår bilogi lärare på besök i Botaniska Trädgården, och på kvällen hade jag dans träningar. Idag hade jag ett besök hos min fysioterapeut, och det var min näst sista tid för min höft är faktiskt mycket bättre🙂. Skönt att få det understökat. Nu på veckoslutet skall jag åka till lande och jag tycker att det ska bli roligt för vi ska bygga upp trampolinen och det har lovat jättebra väder!

xoxo Louise

IMG_8485 IMG_8486 IMG_8489 IMG_8487 IMG_8488 IMG_8505 IMG_8508

Leave a Reply

