simply casual

Hej! Idag har det varit en av dom chilligare och bättre dagarna :). Jag hade en helt normal skoldag, bestående av textilslöjd, modersmål, fysik och hälsokunskap. Efter skolan kom jag hem för att repetera det sista till engelska provet, och det känns som om jag kan allt! Hoppas att jag bara inte glömmer allt imorgon… Nu på kvällen ska jag till hgk för träningar och sedan skall jag bara sova. Ganska bra dag tycker jag plus att det har varit soligt och varmt, fast de har olat varmare tills imorgon så yes !! Eftersom att det var en tid sen jag gjorde ett outfit inlägg så tyckte jag att det var dags nu.

xoxo Louise

OOTD 21.4.2015
//cardigan from GAP//shirt from Gina Tricot//jeans from Zara(old)//converse//
Leave a Reply

