och sen blev det min tur…

Hej! Min uppdatering under den här veckan har ju varit ganska bristande, men jag har varit sjuk och int orkat ta fram mobilen och börja blogga. 

Så nu efter en tid var det min tur att få förkylningen som de flesta haft, feber, snuva och hosta. Det är inte trevligt och speciellt när man missar fyra dagar skola och ett prov, näe usch. Vi får hoppas på att jag kan gå till skolan imorgon. Vad har ni hållit på med under den här veckan? Säkert undrat varför det började snöa igår mitt i allt, jag trodde att vi var färdiga med allt det redan. Tydligen inte! Ha en trevlig dag så hörs vi snart.

xoxo Louise 

  

Leave a Reply

