Hejsan! Så för att börja med vill jag säga att jag är jätteledsen för att inte bloggat på så länge, men jag åkte till lande på lördag och ville bara koppla av och ta det lugnt. Och när jag skulle skriva på måndag fick jag migrän i skolan, så jag måste gå hem och hade migrän resten av dagen. Jag stannade också hemma på tisdag för jag kände mig lite trött och snurrig… Därför har jag inte bloggat🙂, men nu ska jag ta mig själv i kragen och försöka satsa mera!

Idag så vaknade jag med ett leende på läpparna och mycket energi. Det var jätteskönt att känna sig glad och pigg för jag har på den senaste tiden känt mig både trött och nere… Jag hade sovmorgon, så jag började 9.10, för att det var inte provdag och det var ett stort plus! Skoldagen gick jättesnabbt och jag måst säga att onsdagen är nog min favorit dag i veckan (när vi inte har prov) om man inte får välja fredag. Efter skolan skyndade jag mig till Forum för att träffa Anna, och till ett stort glädje märkte jag att solen sken! Yes, som man har väntat! När vi väl träffats utanför Monki så gick vi till Wayne’s Coffee där vi tog en låååång tid på oss att bestämma vad vi ville ha och när vi bestämt oss betalade vi och satte oss ner. Jag köpte en hallon smoothie och en bär macaron, mums! När vi pratat och ätit färdigt gick vi och kollade runt i butikerna, bl.a H&M och Gina Tricot. Vi kollade och prövade på många olika plagg men det var inte mycket som vi sist och slutligen gillade, jag köpte ingenting. Senare på kvällen måste vi båda börja gå hem så vi sa hejdå och jag började gå hemåt för att göra läxor. Nu har jag äntligen gjort allt och jag vill bara gå och lägga mig, men jag har en sak ännu som jag måst fixa! Hoppas ni hade en lika bra dag som jag hade.

xoxo Louise

image3 image1 image2

Leave a Reply

