blir galen!!

Hejsan! Äntligen fredag, eller jag har haft två dagar skola men dom har varit jättetunga… Min dag gick bra, vi hade hussa de sista timmarna där vi lagade köttsoppa och fastlagsbullar, mums!

Idag har ett jättestor ämne varit “The Dress” och om ni inte har koll på vad jag pratar om, kanske det är dags att checka instagram och twitter🙂. Nämligen under natten (här i Finland) hade någon laddat ner en bild till twitter (tror jag) om en klänning som blev en väldigt stor sak på grund av färgerna. Alla verkar ha olika åsikter på det och nu vill jag vet vad ni tycker? Själv tycker jag att klänningen är blå och guld medan mina andra kompisar tycker att den är antingen vit och guld eller svart och blå. Liksom VAD?? Jag blir helt galen för att alla har olika åsikter och jag vill ha ett svar!! Kommentera vad ni tycker.

xoxo LouiseIMG_4371

Leave a Reply

