flyget hit✈️

Hej! Vi landade i Miami igår på kvällen efter ett 11h flyg. Flyget gick bra men det ända som var lite bristande var flyg maten, men inte kan man ju begära jättemycket av det. Ätbart var de ända :). Under flyget sov jag kanske i en timme, läste på en bok och tittade på filmen If I Stay och olika serier som “Only For Laughs” och “Two and a half man”. Vi flög över Grönland och Island, det var så coolt när man såg alla berg och all is och snö, det var snö nästan hela vägen men ändå! Snabbt tycker jag ända att flyget gick. Men sen när vi skulle gå igenom flygfältet för att komma in i landet tog de tid, 2h tror jag. Vi måste visa pass tre gånger och bevisa att vi var verkligen den personen. Jag hade aldrig tänkt mig att det skulle vara så svårt… Vi klarade det ändå och fick vår hyresbil. När vi fått vår hyresbil strulade navigatorn lite, men efter en timme hittade vi till rätt hus och rätt plats, Boca Raton. Det är jättecool här! Vi bor ett par dagar hos en bekant och hans lägenhet är helt vid stranden! Jag kommer inte att klaga :). Nu ska vi gå och äta frukost, så kolla in bilderna nedanför.

xoxo Louise

IMG_6226

IMG_6216

IMG_6238

IMG_6234

IMG_6231

IMG_6236

IMG_6233

IMG_6237

Leave a Reply

